El dimecres 12 de juny es va realitzar la 1a sessió de coideació per la formació del Grup de Recerca del projecte “Dona i Innovació” gràcies a la predisposició de diferents agents del territori amb curiositat.
Es va concretar que el grup de recerca estaria format per:
- Marta Gimeno Robles, presidenta de l’Associació Dones que Inspiren
- Alicia Cañellas-Mayor, pedagoga i doctora en comunicació, referent d’innovació pedagògica.
- Núria Mañé Montané, consultora en comunicació i transformació digital, conferenciant i docent.
- Carol Jauregui, dissenyadora amb interès per les iniciatives culturals, socials i mediambientals.
- Lucía López Fernández, anàlisi i prospectiva. Responsable de l’Observatori Comarcal del Baix Llobregat i co-líder de l’Observatori Metropolità de Gènere.
- María José Parra Rocha, enginyera informàtica. Transformant Sant Boi de Llobregat i a la ciutadania des de la Transformació Digital i la docència.
- Mariana Reyna Ortega, directora de EMLHIS capítol Europa. Mentora en desenvolupament personal a professionals. Escriptora i formadora internacional.
De moment, aquests són els resultats obtinguts:
- Aplicació del Mètode 4>17 i acompanyament per part de l’equip de Coboi lab per a la definició i resolució de forma col·laborativa del repte compartit.
- Creació de noves relacions entre les membres del grup.
- Cocreació d’un repositori comú de papers.
- Realització de sessions de lectura i debat compartida de papers
- 25/09/24: 1a sessió de lectura del paper “Fukuda-Parr, S., Heintz, J., & Seguino, S. (2013). Critical Perspectives on Financial and Economic Crises: Heterodox Macroeconomics Meets Feminist Economics. Feminist Economics, 19(3), 4–31. https://doi.org/10.1080/13545701.2013.806990 ”.
- 10/12/24: 2a sessió de lectura de l’informe “Tamayo, T. M. (2021). El emprendimiento digital femenino en España: Situación y prospección. Mujeres, tecnología y sociedad digital. Instituto de las Mujeres. https://www.igualdadenlaempresa.es/actualidad/en-destacado/docs/El_emprendimiento_digital_femenino_Situacion_y_prospeccion.pdf